fredag 5 augusti 2011

Information om 843 Words

Hej, och välkommen in till 843 Words - 843Words.blogspot.com
Jag som skriver det här heter Fabian, med backup från författerskan Johanna - och enligt henne är jag då bloggens Administratör. Jag vet dock inte hur mycket det stämmer, men jag hjälper till med allt det tekniska här, även om det inte är så mycket.
Jag försöker ordna saker med designen, jag lägger upp alla blogginlägg (om det inte specifikt står att det är Johanna som har lagt upp det) och jag ordnar med allting som jävlas - förlåt, så får man inte säga - allt som tjurar, trilskas och är allmänt jobbigt, då?
Jo, om ni har frågor, kommentarer eller vad som  helst egentligen, så finns det en specifik Hotmailadress för det - 843Words@hotmail.se, jag vet, jag försökte hitta på något mer... roligt, men inget av det var ledigt, men nu är det enkelt i alla fall.
Så, har ni någonting, vad som helst, som ni vill dela med oss - lite 'in private' så att inte alla kan läsa det - så finns den där sidan.
Allting som skrivs där gås igenom av  mig, tyvärr, men om ni märker det med 'Rör Ej' eller 'Till Johanna, specifikt' eller vad som helst, så rör jag det in te, utan vidarebefordrar det direkt, men vi skulle vara ytterst tacksamma om jag få gå igenom det.
Detsamma gäller mig, om ni av någon  anledning vill kontakta bara mig, märk det 'Till Fabian' eller någonting, och eftersom att allting först passerar mig så behöver ni inte vara oroliga att Johanna ser det, om ni inte vill det.
Och jag måste säga, ge gärna Johanna lite beröm för det hon skriver, för hon vägrar att ta emot det när jag säger det, så hon behöver någonsin so klappar henne lite på huvudet och säger 'duktig tjej'.

Har ni några om helst frågor, mejla eller bara kommentera under det här inlägget.
Om ni mejlar, och det är en fråga som ni tror att många undrar över, så säg det så skriver vi ett inlägg med svar - detsamma med kommentarer.
Och ni behöver aldrig vara det minsta oroliga över att 'lämna över' eran mejladress till oss, vi gör absolut ingenting.
Oftast raderas mejlet direkt, så att vi inte ska ha någon som helst möjlighet att minnas, spara eller kontakta er utan anledning.

Tack på förhand.

//'Administratör' Fabbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar